Laman Utama

Laman Utama
catatan

Selasa, 11 Januari 2011

AKHIRNYA......

inikah akhirnya...
cerita suka duka ini
walau pernah aku gagahi
jatuh dan bangun kembali
dengan parut dan luka
ditemani tawa dan airmata
aku harungi tanpa kesal
aku yakini semua ini kan berakhir dengan bahagia
aku yakini mendung ini pasti berlalu pergi
aku bisikan jauh di dasar hatiku...
semua ini hanya mimpi
sedar yang menantiku...adalah bahagia...
aku pujuk hati yg lara
agar tangis sendu yg bisu itu berakhir
sungguh aku berlinang...
bila hatiku meratap
katanya ia derita...
katanya ia sengsara...
katanya ia semakin lemah...
katanya ia mahu berakhir...
sampai bila..?
hati...aku simpati
hati...aku mengerti
hati...maafkan aku
biarkanmu berparut
janji telah berkali ku mungkiri
dan esok...
mungkin tak perlu lagi kau tangisi
kerana semua ini dah berakhir...
yang tinggal hanya kita
ditemani derita yg setia.
maafkan aku...hati...

Tiada ulasan: